УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

Умови повернення та обміну товару – Наша компанія здійснює обмін і повернення меблів згідно законодавства України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів” від 15.12.1993 р з наступними доповненнями, правилами продажу товарів.

Повернення обмін меблів належної якості:

1.Покупець має право на повернення-обмін придбаних меблів, належної якості, протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

2. Поверненню та обміну підлягають меблі і аксесуари, що не були у вжитку і не втратили свій товарний вигляд, не мають пошкоджень: відколи, подряпини, потертості

3. Меблі не збиралася і не встановлювалася, збережена цілісність упаковки і тари.

4. Збережені всі ярлики, цінники, маркування та інструкції.

Вартість меблів повертається повністю, за умови що меблі будуть доставлені ​​Покупцем самостійно на склад, з якого відбувалася відправка, не втративши свій товарний вигляд.

Якщо меблі були доставлені ​​нашою компанією або Ви отримували БЕЗКОШТОВНУ ДОСТАВКУ, як подарунок від нашої компанії, то транспортні послуги віднімаються з оплаченої суми.
Гроші повертаються протягом 1-3 днів з дня повернення меблів. 

Не підлягаєть поверненню меблі:

1.Які вже збиралася і встановлювалася.

2. З пошкодженнями.

3. Привезені або виготовлені під замовлення.

Гарантійний термін встановлюється виробником.
Гарантійне обслуговування здійснюється при пред’явленні Покупцем чека або накладної від транспортної компанії, яка доставляла вам товар, та дотриманні правил установки, експлуатації меблів. Вартість пересилання оплачує покупець.

Гарантія не розповсюджується якщо:

– механічні пошкодження сталися з вини Замовника

– пошкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатацієї меблів

– пошкодження в результаті зміни конструкції, перевантаження або – використання меблів не за призначенням

Комплектація замовлених меблів, а також перевірка цілісності крихких елементів проводитися в присутності працівника служби доставки! Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Якщо ви вважаєте, що отриманий вами товар бракований, ласка не забирайте товар, оформляйте повернення або зв'яжіться з нами! Якщо товар вже забрано, єдиний вихід - рекламація, заміна бракованих деталі, безкоштовно!

При виникненні проблеми зв’яжіться з нами зручним для Вас способом. Всі рекламації розглядаються в терміни, передбачені законодавством.

Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки не повертається.

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
2) в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.