УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ

Наша компанія здійснює обмін і повернення  згідно законодавства України, зокрема Закону України “Про захист прав споживачів”, згідно з яким покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дня його отримання. Товари неналежної якості підлягають обміну або поверненню протягом гарантійного сроку.

Умови повернення або обміну товарів належної якості:

- меблі і аксесуари не були у вжитку і не втратили свій товарний вигляд, не мають пошкоджень: відколи, подряпини, потертості.

- меблі не збиралися і не встановлювалися, збережена цілісність упаковки і тари.

- збережені всі ярлики, цінники, маркування та інструкції.

Покупець має право повернути або обміняти товар неналежної якості, якщо він не відповідає характеристикам та інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація), або ж має недоліки/брак.

Для оформлення обміну/повернення:

  1. Потрібно зв'язатися з нами будь яким способом, вказаним на сторінці Контактна Інформація та вказати причину обміну/повернення
  2. Після чого, потрібно відправити товар поштовим перевізником Нова Пошта. 
    Реквізити для відправки:
    Бусел Інна Станіславівна
    +380971300313
    Волинська обл, с. Липини вул Колгоспна 3, індекс 45601
    Відділення пошти №1
     

Доставка товару належної якості відбувається коштом покупця, але якщо товар неналежної якості, тоді продавець повинен компенсувати покупцю транспортні витрати. 

Повернення грошових коштів покупцеві, термін відправки товару у разі обміну:

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші за товар, оплачений безготівковим розрахунком, будуть повернуті тим самим способом платнику протягом 7 днів. Якщо товар був придбаний за готівку, повернення коштів відбувається протягом 7 днів зручним для покупця способом, вказаним ним при зверненні. 
Відправка товару у випадку обміну проводяться протягом 7 днів з моменту отримання товару від покупця.

 

Гарантійний термін встановлюється виробником.
Гарантійне обслуговування здійснюється при пред’явленні Покупцем чека або накладної та дотриманні правил установки, експлуатації меблів. 

Гарантія не розповсюджується якщо:

– механічні пошкодження сталися з вини Замовника

– пошкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатацієї меблів

– пошкодження в результаті зміни конструкції, перевантаження або – використання меблів не за призначенням

Комплектація замовлених меблів, а також перевірка цілісності крихких елементів проводитися в присутності працівника служби доставки! Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

 

Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;
2) в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативних для споживача наслідкам використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.